<

<





Ertuğrul Özkök gücenmesin ama kıvırdım gibi ben bu başlık atma işini. Adet olduğu üzere ligt tatil yazılarının yazıldığı, kiloyla işe yaramaz hafta sonu eklerinin dağıtıldığı bir Pazar gazetesinden böyle bir başlık çıkarmak, büyük başarı! Gerçi onlar hergün böyle başarıların altına imza atıyorlar ama olsun ben de boş olmadığı gösterdim. İlgi çekmeyecek bir başlıkla Hürriyet'in Pazar eki izlenimimi anlatmaktansa aklımı (seveyim) kullanıp daha bir çarpıcı başlık buldum.



Hürriyet Pazar'ın hamilelik maceralarından bu yana hayırla yad ettiğim gazetecisi Ayşe Arman'ın Alinur Velidedeoğlu ile Midnight Express savaşından bahsetteği satırlar gözüme çarpınca, haliyle merak ettim bu enteresan ikilinin böylesi konularda savaşacak kadar aşka gelmelerine. Üstad Mehmet Ali Birand gibi Brovo Alinur diye diye yazıyı okudum. Özetlemek gerekise; Türkiye'yi ve Türkleri berbat bir şekilde tasvir eden benim bile izlerken korktuğum Geceyarısı Ekspresi adlı filmin, gerçekleri yansıtmadığını olayın kahramanı ile yapılan bir sohbet ile Alinur Velidedeoğlu insanlara anlatmaya çalışıyor. BBC falan bu röportajla ilgilenmeyince o da Youtube adlı siteye görüntüleri yüklemiş. Yukarıda da bu röportajın birinci bölümünü görüyorsunuz. Filme karşı ayaküstü yapılan bir röportajla imaj falan düzeltmek zor tabi ama bu da birşeydir deyip izlemeye koyulduk. Filmin kahramanı anlatıyor; Hapishaneden kaçtım, Yunanistan'a geçtim, neydi şu sizin Yunanistan'la sınırı olan büyük şehriniz, diye kıvranıyor. Alinur cevap veriyor; Çanakkale! Filmin kahramanı uyuşturcusu kaçakcısı, yok daha kuzeydeydi, deyince Türkiye'nin bir numaralı reklamcısı denilen Alinur'u bilmem ama ben bayağı utandım. Sonra röportajın bir yerinde adam Abdullah Öcalan'a alışkanlıktan mister diyor, bizim Alinur ne düzeltiyor, ne çekimi durdurup adama bu böyledir diyor. Sonra da her yerde, daha çok kişi bu röportajı izlemeli, diye feryat figan ediyor. Kaş yaparken göz böyle çıkarılıyor demekki.



Ahsen Unakıtan
Bu arada, bugünkü Hürriyet'te yine gördüğümüz; "Sana bir daha aşık oldum Bakanım"lı Ahsen Unakıtan haberine değinmeden geçemeyeceğim. Göğsünde ABD bayrağıyla gezen birine laf anlatmak, söyleyecek söz bulmak elbette mümkün değil. Kocası Maliye Bakanı Kemal Unakıtan da zaten sadece number one'ı (Başbakanı kastediyor) dinlediğini bizzat söyledi. Yani o da bizi dinlemez. İyisi mi ben yine size sesleneyim. Siz siz olun erkekler, size böyle ünvan, makam adıyla falan seslenen kadınlardan uzak durun. Çünkü ister bakan olsun ister muhtar, bir erkek için en tehlikeli kadın türü bunlardır. Benden demesi.
/p>
<
<

<5/span> Yorum: “<İşte Hürriyet Gazetesi'nin O Pazarlığı!#8221;

    <
  1. # <Blogger terkenyazıyor...