<

<

İŞTE 19 MAYIS ÜNİVERSİTESİNDE YÖNETİMİNDE BULUNANLARIN EŞ VE YAKINLARI






















































































































































































































































































































































































































































































































































































ÜNİVERSİTE YÖNETİMİNDE BULUNAN KİŞİLERATANANIN MEVCUT YÖNETİCİYE YAKINLIĞIATANDIĞI KADRO
1Prof.Dr.Adem Gülel

Eski Rektör yardımcısı, Amasya Fen Edebiyat Fak. Dekanı
Oğlu Okan GülelYardımcı Doçent Tıp fakültesi kardiyoloji ABD
2Prof. Dr. Kerim Edinsel,

Rektör Danışmanı
Eşi Sema Engin- EdinselÖğretim Görevlisi
3Prof.Dr. Ahmet Rıfat Şahin ,

Rektör Yardımcısı
Eşi Şerife ŞahinÖğretim görevlisi, Eğitim Fak. Okul Öncesi Öğr.
4Prof. Dr. Mustafa Çolak

OYDEM Müdürü
Oğlu Levent ÇolakRektörlük Yapı İşleri Dairesi Başkanlığı
5Prof.Dr. A. Turan Gürkanlı ,

Samsun Meslek Yüksekokulu Müdürü
Oğlu Tolga GürkanlıAraştırma Görevlisi Fen Edebiyat Fak. Biyoloji Böl.
6Prof.Dr. A. Turan Gürkanlı,

Samsun Meslek Yüksekokulu Müdürü
Eşi Nuriye GürkanlıDaire Başkanı, Öğrenci İşleri
7Prof.Dr. A. Turan Gürkanlı,

Samsun Meslek Yüksekokulu Müdürü
Gelini İrem GürkanlıYüksek Lisans, Fen Edebiyat Fak. Biyoloji Böl.
8Prof. Dr. Ahmet Yaşar Turanlı ,

Samsun Sağlık Yüksek Okulu Müdürü
KızıOkutman, Ortak dersler
9Prof. Dr. Ahmet Yaşar Turanlı ,

Samsun Sağlık Yüksek Okulu Müdürü
2. KızıOkutman, İngilizce
10Prof.Dr.Hakan Muğlalı

Veteriner Fakültesi Dekanı
Eşi Mehtap MuğlalıYardımcı Doçent Diş Hek. Fak. Ağız Diş.Çene Hast.
11Prof.Dr. Osman Zümrüt ,

İlahiyat Fakültesi Dekanı
Damadı Engin ÇiftçioğluYardımcı Doçent, Tıp fakültesi Anatomi ABD
12Prof.Dr. Osman Zümrüt ,

İlahiyat Fakültesi Dekanı
Kızı Müjgan ÇiftçioğluDoktora öğrencisi, Tıp Fak.Halk Sağlığı ABD
14Prof.Dr. Hülya Köprülü ,

Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı
Eşi Ercan KöprülüÖğretim Görevlisi Veteriner Fakültesi
15Prof.Dr. Hülya Köprülü ,

Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı
Oğlu Onur KöprülüÖğretim görevlisi
16Prof.Dr. Zafer Eren,

Amasya Eğitim Fakültesi Dekanı
Eşi Banu ErenYardımcı Doçent, Fen-Ede. Fak. Biyoloji Böl..
17Nazım Alkan ,

Üniversite genel sekreteri
Oğlu Bora AlkanÖğretim Görevlisi, Terme Meslek Yüksek Okulu
18Nazım Alkan ,

Üniversite genel sekreteri
Gelini Isıl AlkanAraştırma Görevlisi İkt. İdari Bil. Fak
19Cahit Kurt,

Üniversite Genel sekreter yardımcısı
Oğlu Murat KurtYardımcı Doçent, Diş Hekim. Fak. Protez ABD
20Cahit Kurt,

Genel sekreter yardımcısı
Gelini … KurtÖğretim görevlisi
21Doç.Dr. Tohit Güneş

Bafra Meslek Yüksek Okulu Müdürü
Eşi Handan GüneşÖğretim Görevlisi Eğitim Fakültesi
22Doç.Dr. Tohit Güneş

Bafra Meslek Yüksek Okulu Müdürü
Abisi Oktay GüneşÖğretim Görevlisi Eğitim Fakültesi
23Prof. Dr. İsmet Şenel ,

Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı
Yeğeni Emel ŞenelAraştırma Görevlisi, Ordu Fen Ede. Fak. Biyoloji Böl.
24Prof. Dr. İsmet Şenel ,

Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı
Yeğeni Evrim ŞenelAraştırma Görevlisi, Amasya Fen Ede. Fak. Kimya Böl.
25Yrd.Doç.Dr. Şinasi Saraç ,

Diş Hek. Fak. Protez ABD Başk.
Eşi Duygu SaraçYardımcı Doçent, Diş Hek. Fak. Protez ABD
26Prof.Dr. Kutman Ersanlı,

Eğitim Fak. Eğitim Bil. Bölümü Başkanı
Oğlu Ercüment ErsanlıAraştırma görevlisi Eğitim Fakültesi
27Prof.Dr. Kutman Ersanlı,

Eğitim Fak. Eğitim Bil. Bölümü Başkanı
Gelini Ceylan ErsanlıAraştırma görevlisi Eğitim Fakültesi İngilizce
28Prof.Dr.Şaban Sarıkaya

Tıp fakültesi Dekan yardımcısı
Kardeşi Adnan SarıkayaYardımcı Doçent Amasya Fen Edb. Fak. Biy. Böl
29Doç.Dr. Ahmet Karacalar

Tıp Fakültesi Plastik cerrahi ABD
Eşi Serap KaracalarYardımcı Doçent, Tıp Fak. Anestezi Bölümü
30Prof.Dr.Arif Gönülol

Fen Edebiyat Fak. Biy. Bölüm Başkanı
Oğlu Emrah GönülolAraştırma görevlisi Diş Hekimliği Fak. Çene Cerrahisi
31Prof.Dr. Muhlise Alvur ,

Tıp Fakültesi TTB Bölüm Başk.
Kızı Bilge GürselYardımcı Doçent Tıp Fak. Radyasyon Onkoloji.
32Prof.Dr. Zeki Acar ,

Ziraat Fakültesi Dekan Yardımcısı ve Fen Bilimleri Enstitüsü Müdür Yard.
Baldızı Eda TurgutAraştırma Görevlisi, Fen Edebiyat Fak. Biyoloji Böl.
33Prof.Dr. Arif Kökçü

Tıp Fak. Kadın Doğum ABD Başkanı
KızıDoktora öğrencisi, Diş Hekimliği fakültesi
34Doç.Dr. Hasan Bolat ,

OYDEM Müdürü
Eşi Mualla BolatYardımcı Doçent, Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğr.
35Doç.Dr.Tamer Türk

Diş Hek.Fak.Ortodonti ABD Başkanı
Eşi Selma Elekdağ- TürkYardımcı Doçent, . Diş Hek.fak Ortodonti ABD
36Prof.Dr.Yıldız Pekşen ,

Tıp Fak. Halk Sağlığı ABD Başkanı ve Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Kızı Ceren Pekşen (Seramik Müh. Mezunu)Araştırma Görevlisi Mühendislik Fakültesi Kimya Mühendisli Bölümü
37Prof.Dr. Musa Ona r,

Tıp fakültesi Nöroloji ABD Başkanı ve Diş Hek. Fak. Yönetim Kurulu Üyesi
Yeğeni Mahmut SümerYardımcı Doçent, Diş Hek. Fak. Ağız Diş Çene Has. Diş Hek. Fak. Dekan
Yardımcısı
38Yard. Doç. Dr. Mahmut Sümer

Diş Hek. Fak. Dekan Yardımcısı
Eşi Pınar SümerYardımcı Doçent Diş Hek. Fak. Oral Diagnoz ve Rad.
39Yrd.Doç.Dr. Şamil Işık,

Çarşamba MSYO Müdür yardımcısı
Eşi (Jeolog) Nurdan (Yavuz) IşıkYardımcı Doçent, Müh. Fak., İnşaat Müh. Böl.
40Doç.Dr.İbarahim Özkoç ,

Ünye İk ve İdari Bil. Fak. Dekan Yardım.
kayınbiraderi
41Doç.Dr. Hüseyin Kalkan

Eğitim Fak. Fen Bilimleri Bölüm Başkanı
Yeğeni Selami KalkanAraştırma görevlisi Eğitim fakültesi aynı bölüm
42Prof.Dr. Mehmet Apan ,

Üni. Araştırma Fonu Yön. Kur. Üyesi
Oğlu Mustafa ApanÖğretim görevlisi, Terme Meslek Yüksek Okulu
43Yrd.Doç.Dr. Aydın Kaptan,

GSE Müd ve Eğitim Fak.Güzel San. Bölüm Bşk.Yrd
Oğlu Yakup Ata KaptanYardımcı Doçent, Eğitim Fakültesi
44Yrd.Doç.Dr. Aydın Kaptan,

GSE Müd ve Eğitim Fak.Güzel San. Bölüm Bşk.Yrd
Gelini Serpil KaptanÖğretim Görevlisi SMYO
45Prof.Dr. Naki Ulusoy ,

Tıp Fak . Yönetim Kurulu üyesi
Kızı Ayça Tuğba UlusoyAraştırma Görevlisi, Diş Hekimliği Fakültesi
46Yrd.Doç.Dr. Emine Drama,

Biyoloji Bölüm Başkan Yardımcısı
Eşi İ. Tekin DramaOkutman OYDEM
47Yrd.Doç.Dr. Şafak Apaydın

Eğitim Fakültesi Okul Öncesi ABD Başk .
Eşi Zekiye ApaydınYardımcı Doçent Eğitim Fakültesi
48Necla Kalanlar OMÜ Rektörlüğünde ŞefEşi Selim KalanlarÖğretim Görevlisi Terme Meslek Yüksekokulu
49Prof.Dr.Turgut Karacan

Eğitim Fak. Türkçe Bölüm Başkanı
Eşi Çınar KaracanGeçici işçi olarak alınıp öğrenci işlerinde çalıştırılıyor
50Yrd.Doç.Dr.Cihat Erdönmez

Mesudiye Meslek Yük. Okulu Müdürü
Eşi Müge ErdönmezYardımcı Doçent Mesudiye Meslek Yüksekokulu
51Yrd.Doç.Dr. Osman Güngör

Eğitim Fak. Güzel Sanat.Böl
Oğlu Bülent GüngörYardımcı Doçent Tıp Fak.Genel Cerrahi ABD
52Yrd.Doç.Dr. Osman Güngör

Eğitim Fak. Güzel Sanat.Böl
Oğlu Levent GüngörYardımcı Doçent, Tıp Fak.Nöroloji ABD
53Yrd.Doç.Dr. Osman Güngör

Eğitim Fak. Güzel Sanat.Böl
Gelini İnci GüngörYardımcı Doçent, Tıp Fak. Göz ABD
54Yrd.Doç.Dr. Oğuz Aydın ,

Tıp Fakültesi
Eşi Birsen AydınYardımcı Doçent Fen Edebiyat Fakültesi
55Yrd.Doç.Dr.Kazim Ermiş ,

Fen Edebiyat Biyoloji Bölümü
Oğlu Egemen ErmişÖğretim Görevlisi, Yaşar Doğu Bed. Eği Spor Y O
56Yrd.Doç.Dr.Tunç Fışkın

Tıp Fakültesi Pediatri ABD
Eşi Nuriye FışkınYardımcı Doçent Tıp Fak. Enfek. Hastalıkları
57Yrd.Doç.Dr. E. Omca Çobanoğlu

Eğitim Fakültesi
Eşi Ufuk ÇobanoğluYardımcı Doçent (Kendisi Fizikçi) Eğitim Fak. Bil. Böl. Böl. Bşk.
58Öğretim Görevlisi Işıl Akbayır

Eğitim Fakültesi
Eşi Sıddık AkbayırÖğretim Görevlisi Eğitim Fakültesi
59Öğr.Gör.Nihat Şenyurt

Eğitim Fakültesi Fakülte Sekreterliği
Oğlu Özgün ŞenyurtAraştırma görevlisi Diş Hekimliği Fak. Çene Cerrahisi
60Yrd.Doç.Dr. Burak Tander

Tıp Fakültesi öğretim üyesi
Eşi Berna TanderYardımcı Doçent Tıp Fakültesi Fizik Tedavi ABD
61Yrd. Doç. Dr. İrfan Şenlik

Samsun Meslek Y.O. Müdür Yardımcısı
Eşi Gülen ŞenlikOkutman
62Yrd. Doç.Dr. Ahmet U. Güler ,

Diş Hekimliği Fakültesi Protez ABD
Eşi Eda GülerAraştırma Görevlisi Diş Hekimliği fakültesi
63Doç.Dr. Uğur Türe ,

Tıp Fakültesi Nöroşirurji Anabilim dalı
Eşi Hatice TüreYardımcı Doçent Anestezi bölümüne öğretim üyesi
64Yrd.Doç.Dr. Sinan Atmaca

Tıp Fakültesi KBB Anabilim Dalı
Eşi Ayşegül AtmacaYardımcı Doçent Tıp Fak. Dahiliye (Endokronoloji)
65Yrd:doç.Dr. Fevzi (Canbaz) Tosun

Tıp fakültesi Nükleer Tıp Anabilim dalı
Eşi Miraci TosunYardımcı Doçent Tıp Fak. Kadın Doğum ABD
66Yrd.Doç.Dr.Cevat Nisbet

Veteriner Fakültesi Biyokimya
Eşi Özlem NisbetYardımcı Doçent Veteriner Fakültesi Cerrahi
67Yrd.Doç.Dr.Umur Sakallıoğlu

Diş Hekimliği Fakültesi Periodentoloji
Eşi Elif Eser SakallıoğluYardımcı Doçent Diş Hekimliği Fak. Periodentoloji
68Doç.Dr.Yüksel Süllü

Tıp Fakültesi Göz hast. ABD
Eşi Yurdanur SüllüYardımcı Doçent Tıp Fakültesi Patoloji ABD
69Yrd.Doç.Dr.Çağatay Karahan

Eğitim Fakültesi Resim-iş Eğitimi
Eşi Can KarahanYardımcı Doçent Eğitim Fakültesi Müzik Eğitimi
70Yrd.Doç.Dr. Orhan Karamustafaoğlu

Amasya Eğitim Fak. Fen Bilgisi Eğitimi
Eşi Sevilay KaramustafaoğluYardımcı Doçent Amasya Eğitim Fak. Fen Bil. Eğiti.
71Yrd.Doç.Dr.Gül Fatma Yarım

Veteriner Fakültesi Biyokimya
Eşi Murat YarımYardımcı Doçent Veteriner Fakültesi Patoloji
72Yrd.Doç.Dr. Kasım Kıroğlu,

Eğitim Fakültesi Yabancı Diller
EşiUzman
73Yrd.Doç.Dr.Murat Fındık

Veteriner Fakültesi Doğum
Eşi Arzu FındıkYardımcı Doçent Veteriner Fakültesi Mikrobiyoloji
74Yrd.Doç.Dr. M.Erdem Gültiken

Veteriner Fakültesi Anatomi
Eşi Nilgün GültikenYardımcı Doçent Veteriner Fakültesi Doğum
75Yrd.Doç.Dr.Mahmut Sümer

Diş Hek.Fak. Ağız Diş Çene Hast.
Eşi Pınar SümerYardımcı Doçent Diş Hek. Fakültesi Oral Diagnoz
76Yrd.Doç.Dr.Melih Yücel Sueri

Diş Hekimliği Fak.Ortodonti
Eşi Hande Esen SueriAraştırma Görevlisi Sağlık Bilimleri Enstitüsü
77Doç.Dr.Tolga Güvenç

Veteriner Fakültesi Patoloji
EşiAraştırma Görevlisi Veteriner Fakültesi Fizyoloji
78Yrd.Doç.Dr. Murat Kabak

Veteriner Fakültesi Anatomi
Eşi Pınar KabakAraştırma Görevlisi Veteriner Fak.Histoloji
79Yrd.Doç.Dr. Tülay (Aytaç) Akçin,

Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji
Eşi Adnan AkçinYardımcı Doçent Amasya Fen Ede. Fak.Biy. Böl
80Yrd.Doç.Dr.Eylem Gündüz,

Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji
Eşi İslam GündüzDoçent Fen Edebiyat Fakültesi Biyoloji
81Y.Doç.Dr. Türkay Yalın,

OMÜ Vakfı Başkanı
Teyze oğlu Selçuk KaramustafaOMKAN İşletme Müdürü
82Yrd. Doç. Dr. Mustafa Evren ,

Müh. Fak. Eski Dekan Yardımcısı
Eşi Sevil EvrenÖğretim Görevlisi Terme MYO
83Doç. Dr. Turan Koyuncu ,

Ziraat Fakültesi Öğretim Üyesi
Eşi Sevim KoyuncuÖğretim Görevlisi Samsun SYO Müd. Yrd.
84Doç. Dr. Sebahat Sullivan ,

Ziraat Fak. Bitki Koruma Böl. Öğrt. Üyesi Rektörün yakın arkadaşı
Eşi Greg SullivanOkutman OYDEM Kendisi dil bilimci değil. Avustralyalı. Nereden mezun olduğu
da bilinmiyor.
85Yrd. Doç. Dr. Ufuk Çoruh

Eğitim Fakültesi Fizik Bölümü
Eşi Semra ÇoruhYardımcı Doçent Müh. Fak. Çevre Müh. Bölümü
86Ahmet Turan Vakifbank

OMÜ Şubesi Şefi
Eşi Gamze TuranYardımcı Doçent Müh. Fak. Çevre Müh. Bölümü
87Prof. Dr. Süleyman Çelik

Sağlık Bilimleri Enstitüsü Müdürü
Yeğeni Özen YaylagülYardımcı Doçent Fen Edebiyat Fak. Edebiyat Bölümü
88Yrd. Doç. Dr. Zülal (Atlı) Şekeroğlu

Ordu Fen Edebiyat Fak. Biyoloji Bölüm
Eşi Vedat ŞekeroğluAraştırma Görevlisi Ordu. Fen. Ede. Fak. Biyoloji Böl.
90Yrd. Doç Dr. Mustafa Ulutaş

Müh. Fak Bilgisayar Müh Bölüm Başkanı
Eşi Güzin UlutaşAraştırma Görevlisi Mühendisli Fak. Bilgisayar Müh.
91Yrd. Doç. Dr. Yüksel Çırak

Eğitim Fak. Eğitim Bilim. Böl. Öğretim Üyesi
Eşi Gönül ÇırakAraştırma Görevlisi Eğitim Fak. Eğitim Bilimleri Bölümü
92Prof. Dr. İdris Yücel

Tıp Fakültesi İç Hast. ABD Başkanı
Kızı Özge YücelGıda Mühendisliği Sağlık Kültür Daire Başkanlığı
93Hüsnü Alagil

Döner Sermaye İşletme Müdürü
Oğlu Fikret AlagilÖğretim Görevlisi Sinop Su Ürünleri Fakültesi
94Prof. Dr. Veysel Kartal

Ortak Dersler Bölüm Başkanı
Kızı Seher KartalGeçici İşci (Sekreter) Tıp Fakültesi

Kaynak: www.asistanlar.net

/p>
<
<

<44/span> Yorum: “
    <
  1. # <Blogger izlenimleryazıyor...