<

<




Bu gece, "16. Most Açıkhava Konserleri" kapsamında ünlü besteci Melih Kibar anısına bir gece düzenlendi. Erol Evgin, Nükhet Duru ve Candan Erçetin, Melih Kibar şarkılarını Garo Mafyan yönetiminde ki senfoni orkestrası eşliğinde söylediler, yer Cemil Topuzlu Harbiye Açıkhava Tiyatrosu... Gece, "Melih Kibar Gecesi"




Şansımı zorlayıp, mükemmel bir geceyi kırık dökük tasvirlerle anlatmaya çalışmayacağım. Sadece şu kadarını söyleyeyim; ilk defa bir İstanbul gecesini sevdiğimi hissettim, ilk defa boğazın iki yakasını gözümde birleştirdim, ilk defa bir bestekara bu kadar gıbta ettim, ilk defa bir ses sanatçısının yıllara meydan okumasına yakından şahitlik ettim, ilk defa sahnedeki zerafetin büyüsüne kapıldım, ilk defa bir orkestra hiç susmasın istedim, ben ilk defa zaten kendimi kaptırmaya meyilli olduğum ezgilere direnmedim. Nasıl oldu? Ben de anlamadım!





Hani eski bir resme bakarken


Hani yılları sayar da insan


Hani gözleri dolar ya birden


İşte öyle birşey...



Hani yıldızlar yanıp sönerken


Hani bir yıldız kayar da insan


Hani bir telaş duyar ya birden


İşte öyle birşey...
/p>
<
<

<1/span> Yorum: “
    <
  1. # <Anonymous özlemyazıyor...


Google


Vikipedi Ansiklopedi Değildir








Bu bloga eklenecek yeni yazıları RSS tekniğiyle

 XML›