<

<





Haber şöyle;


İstanbul’da Cağaloğlu Ankara Caddesi üzerinde bulunan Eğitim Yayınları’na ait kitapçıya, camı kırarak giren Mustafa K. (31), ihbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. Kitapçının camını kaldırım taşı ile kıran Mustafa K. içeri girerken elini kesti. Kanaması durdurulamayan şahıs, ambulans gelinceye kadar içeride bekletildi. Zanlı, olay yerine gelen ambulansa götürülürken, “Ben Atatürk’ün kitaplarına bakmak için içeri girdim.” Dedi.



Mustafa K. da haklı. O kadar çok kimse Atatürkçülüğün arkasına sığınıp hırsızlık yaptı, halkı kandırdı ki... Onun da zihninin bir köşesine yer etmiş, "sıkışınca kullanırım" demiş. "Bu Atatürkçülük böyle bir şey" demiş, kendi kendine. Belki de Atatürk' ü işin içine katarsam, kurtulurum diye düşünmüştür. Aynı zihniyette olan; büyük hırsızlar, politikacılar ve Devlet ricali… Onların hepsi şimdi afiyetteler. Göğüsleri kabara kabara, emeklilik hikayeleri anlatıyorlar, anlatacaklar.




Görüldüğü üzere hırsız da Atatürkçüymüş, diğer ekabirler de… Ben aralarında bir fark göremedim. Ekabirlere bir şey olmayacağına göre, bu hırsızı da Anıtkabir' de salıversinler. Biz alıştık artık, bizim için sorun olmaz; hiç değilse Anayasa’nın 10. maddesine ( herkes kanun önünde eşittir ) biraz tersden de olsa riayet etmiş oluruz. Olayı büyütmeyin sizde. Anayasayı bir kere delmekle bir şey olmayacağını öğrenemediniz mi daha ?
/p>
<
<

<13/span> Yorum: “
    <
  1. # <Anonymous bir vatandaşyazıyor...