<

<



Aslında gözlerinin, çehresinin biçimlenmesinden anlaşılıyor, romanlarını sadece yazmak için yazmadığı. Kaleminden çıkanlarla beraber hayatından da bazı şeyleri çıkarmak istiyordur belki de. Ne olursa olsun, yazdıklarıyla yüzü çelişmeyen ender kadın edebiyatçılardan biri Elif Şafak. Gece yazdıklarını, gündüz yüzünden okumak zor değildir sanırım. Neyse, bu fasıl uzar gider...





"Aşırı sessizlikte paniklerim. Evlilik kurumu hakkında olumlu fikirler beslemiyorum." derken, şimdi sessiz sedasız evlendiğini duyduk Elif Şafak' ın; Zaman Gazetesi'nin eski yazarı, Referans Gazetesi'nin yeni genel yayın yönetmeni Eyüp Can ile geçen hafta Berlin'deki Türk Konsolosluğu'nda sade bir törenle.





Kitaplarını ve basında çıkan yazıları okudukca, Elif Şafak' ın evlenmeyeceği konusunda ki fikirlerim hergün biraz daha pekişiyordu. Ama anlaşılan benim fikirlerim pekişirken, onun ki değişmiş. Birkaç kişiyle daha ismi anılmıştı önceleri ama evleneceğini tahmin etmediğim için, enişte yerine koyamıyordum o isimleri. Evlilik haberini alıp da Eyüp Can ismini duyunca nedense sevindim. Aman bana ne oluyor yahu? Kız tarafı yerine koydum heralde kendimi birdenbire.





Yaz ayları başladı ya; yine haftada bir davetiye gelmeye başlar. "Aaa, bak bu da evleniyormuşlar, bu kız seninle yaşıt değil miydiler" le beraber tabi. Elif Şafak' da evlendiğine göre, artık şu raftaki; "Bit Palas'ı, Pinhan' ı, Mahrem'i" ters çevireyim. En azından duruma alışıncaya kadar.
/p>
<
<

<2/span> Yorum: “
    <
  1. # <Anonymous Adsızyazıyor...


Google


Vikipedi Ansiklopedi Değildir








Bu bloga eklenecek yeni yazıları RSS tekniğiyle

 XML›